
من هـر روز و هـر لحظه نگرانت می شوم...
که چهمی کنی؟
کجایی؟
در چه حالی؟
...
پنجره اُتاقمرا باز می کنم و فریاد می زنم:
تنهـاییت بـرایمن...
غُصه هایت برای من...
همه بُغض ها واشکهایت برای من...
تو فقط بخند!!!
آنقدر بلند تامن هم بشنوم
صدای خندههایت را
صـدای هـمـیشـه خـوب بـودنت را...
ما را در سایت انتهای سادگی دنبال میکنید
برچسب: تو فقط بخند,تو فقط بخند رضا صادقی,تو فقط بداهه بخند,بیا تو فقط بخند,بيا تو فقط بخند,بیا تو فقط بخندیم,عشقم تو فقط بخند,شعر تو فقط بخند,تو فقط گاهی برایم بخند,بیا تو فقط بخند عکس, نویسنده: بازدید: 105