
نه میخواهم به تور ایتالیا و اسپانیا بیفتمxa0نه بـادام چشم هـای چینـی هـا و ژاپنـی هـا را ویـار کـردهامxa0و نه نسیـم دبـی و استـانبول به کلـه ام زدهنه هـوس دوبیتـی بـابـا طاهـر دارم ،نه هـوس منـار جنبان دلـم را مـی لـرزاند ،نه مـات کیـشم ، نه موجـی خـزر . فـاتحهی سعـدی و حافـظ را هم از همـین جا پـست می کنـمخانم ! من فـقط یک بلیـط رفـت مشـهد مـی خواهـمحتـی الـامکـان ، بی بـرگشت . . . ...
ادامه مطلب